Dowiedz się więcej o naszych rozwiązaniach zapachowych do sprzedaży detalicznej i przenieś swój biznes na wyższy poziom dzięki naszym wyjątkowym maszynom zapachowym dla firm – zaprojektowanym specjalnie z myślą o minimalnej konserwacji, pełnej kontroli gęstości i spójnym dostarczaniu zapachu w dużych i małych przestrzeniach.
Zwiększ chęć zakupu nawet o 84% dzięki zapachom detalicznym.
Aby odnieść sukces i wyróżnić się w handlu detalicznym, kluczowe znaczenie ma pozytywne doświadczenie klienta. Dodanie odpowiedniego zapachu, który przywołuje miłe uczucia lub wspomnienia, to świetny sposób na wyróżnienie się. Wyjątkowy, przyjemny zapach może połączyć elementy wystroju, stylu i nastroju, tworząc atmosferę, w której ludzie chcą pozostać. Starannie dobrane składniki mogą wpłynąć na zamiar zakupu przez klienta. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz dobra materialne, czy produkty konsumpcyjne, zapach może pomóc wydłużyć czas pobytu klientów w sklepie o 20%. Wybór zapachu, który najlepiej reprezentuje Twoją markę i jej produkty, może jeszcze bardziej dostosować ten wynik, zwiększając sprzedaż, a także postrzeganą jakość sprzedawanych produktów.
* Artykuł opublikowany w International Journal of Marketing Studies w 2014 roku wykazał, że klienci Nike w sklepach perfumowanych byli o 84% bardziej skłonni do zakupów.
Systemy zapachowe dla handlu detalicznego
Bez wątpienia najważniejszym problemem, przed którym stoją firmy stacjonarne, jest łatwość i wygoda zakupów online. W obliczu tej sytuacji branża detaliczna musi wykorzystać przewagę marketingową, aby przyciągnąć ruch do swoich sklepów. Nasze biznesowe automaty zapachowe to jeden z najprostszych sposobów na stworzenie wyjątkowych doświadczeń zakupowych i zachęcenie do zakupów.
Dołącz do grona odnoszących sukcesy konglomeratów, takich jak Nike, Sony i Apple, korzystając z systemów zapachowych i strategicznie opracowanych zapachów, aby poprawić jakość zakupów.
Odkryj Aroma360®
Większość marek, które stosują zapachy ambientowe w swoich placówkach handlowych, jest bardzo zadowolona z sukcesu, jaki przyniosło. Jeśli w sklepach detalicznych zostanie wdrożona właściwa strategia marketingu zapachowego, wyższy poziom lojalności wobec marki i wzrost sprzedaży to tylko niektóre z możliwych skutków.