Polityka prywatności

(A) To zawiadomienie

Podsumowanie – niniejsze zawiadomienie

Niniejsza Informacja wyjaśnia, w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe. Niniejsza Informacja może być od czasu do czasu zmieniana lub aktualizowana, dlatego prosimy o regularne sprawdzanie jej pod kątem aktualizacji.

Niniejsza Informacja jest wydawana przez podmiot Administratora wymieniony w Sekcji P poniżej („Aroma360®”, “my”, “nas" I "nasz”) i jest adresowany do osób spoza naszej organizacji, z którymi współpracujemy, w tym klientów, osób odwiedzających nasze Strony internetowe, użytkowników naszych aplikacji, innych użytkowników naszych produktów lub usług, personelu klientów korporacyjnych i dostawców, osób ubiegających się o pracę oraz osób odwiedzających naszej siedzibie (razem „ty”). Zdefiniowane terminy użyte w niniejszej Informacji zostały wyjaśnione w Sekcji (X) poniżej.

Niniejsza Informacja może być okresowo zmieniana lub aktualizowana w celu odzwierciedlenia zmian w naszych praktykach w zakresie przetwarzania danych osobowych lub zmian w obowiązującym prawie. Zachęcamy do uważnego przeczytania niniejszego Powiadomienia i regularnego sprawdzania tej strony w celu sprawdzenia wszelkich zmian, jakie możemy wprowadzić zgodnie z warunkami niniejszego Powiadomienia.

Niniejsza Informacja została ostatnio zaktualizowana 1 stycznia 2024 r.

(B) Gromadzenie danych osobowych

Podsumowanie – Gromadzenie danych osobowych

Gromadzimy lub pozyskujemy Dane Osobowe: kiedy te dane są nam przekazywane (np. gdy się z nami kontaktujesz); w trakcie naszej relacji z Tobą (np. jeśli dokonasz zakupu); kiedy upubliczniasz Dane Osobowe (np. jeśli publikujesz publiczny post na nasz temat w mediach społecznościowych); kiedy pobierasz, instalujesz lub korzystasz z którejkolwiek z naszych aplikacji; kiedy odwiedzasz nasze Strony internetowe; kiedy rejestrujesz się, aby korzystać z naszych Witryn, aplikacji, produktów lub usług; lub gdy wchodzisz w interakcję z treściami stron trzecich lub reklamami w Witrynie lub Aplikacji. Możemy również otrzymywać Twoje dane osobowe od stron trzecich (np. organów ścigania).

 

Gromadzenie danych osobowych: Gromadzimy lub pozyskujemy dane osobowe o Tobie z następujących źródeł:

  • Dane, które nam przekazujesz: Możemy pozyskać Dane Osobowe, gdy zostaną nam one przekazane (np. gdy się z nami skontaktujesz przez e-mailem, telefonicznie lub w jakikolwiek inny sposób, lub gdy przekazujesz nam swoją wizytówkę lub składasz podanie o pracę) lub dane przekazane nam przez dystrybutora, za pośrednictwem którego nabyłeś jakiekolwiek produkty lub usługi Aroma360®.
  • Dane, które pozyskujemy osobiście: Możemy pozyskiwać Dane Osobowe podczas spotkań, targów, wizyt przedstawicieli handlowych lub marketingowych lub wydarzeń, w których uczestniczymy.
  • Współpraca: Możemy pozyskiwać Dane Osobowe, gdy współpracujesz z nami w zakresie badań lub w charakterze doradcy/konsultanta.
  • Dane relacji: Możemy gromadzić lub uzyskiwać Dane Osobowe w ramach zwykłej relacji z Tobą (np. świadczymy usługę na rzecz Ciebie lub Twojego pracodawcy).
  • Dane, które udostępniasz publicznie: Możemy gromadzić lub uzyskiwać Dane osobowe, które w sposób oczywisty zdecydujesz się upublicznić, w tym przez media społecznościowe (np. możemy zbierać informacje z Twoich profili w mediach społecznościowych, jeśli opublikujesz o nas publiczny post).
  • Dane aplikacji: Możemy gromadzić lub uzyskiwać Dane osobowe, gdy pobierasz lub korzystasz z którejkolwiek z naszych aplikacji.
  • Dane witryny: Możemy gromadzić lub uzyskiwać Dane osobowe, gdy odwiedzasz którąkolwiek z naszych Witryn lub korzystasz z jakichkolwiek funkcji lub zasobów dostępnych w Witrynie lub za jej pośrednictwem.
  • Rejestracja: Możemy gromadzić lub uzyskiwać Dane osobowe, gdy korzystasz lub rejestrujesz się w celu korzystania z którejkolwiek z naszych Witryn, aplikacji, produktów lub usług.
  • Treść i informacje reklamowe: Jeśli wchodzisz w interakcję z treściami stron trzecich lub reklamami w Witrynie lub aplikacji (w tym wtyczkami i plikami cookie stron trzecich), możemy otrzymać Dane osobowe od odpowiedniego zewnętrznego dostawcy tych treści lub reklam. Więcej informacji znajdziesz w naszym Polityka plików cookie i pikseli.
  • Informacje stron trzecich: Możemy gromadzić lub uzyskiwać Dane osobowe od stron trzecich, które nam je przekazują (np. partnerów biznesowych, w tym partnerów reklamowych/marketingowych, dostawców danych, takich jak usługi informacyjne/bazy danych i/lub dostawców danych, agencji informacji kredytowej, organów ścigania itp.) .). Jeśli logujesz się do Witryn za pośrednictwem usługi lub platformy strony trzeciej (np. Facebook, Google itp.) lub jeśli połączysz swoje konto w usłudze lub platformie strony trzeciej ze swoim kontem za pośrednictwem Witryn, możemy zbierać informacje z tej sieci, usługi lub platformy. Możesz także zostać poproszony o podanie nam dodatkowych informacji za pośrednictwem usługi strony trzeciej, takich jak lista Twoich kontaktów i powiązań, a także adresu e-mail, których akceptacji możesz odmówić według własnego uznania. Aby dowiedzieć się więcej na temat wyborów dotyczących prywatności, zapoznaj się z sekcją X poniżej.


(C) Tworzenie danych osobowych


Podsumowanie – Tworzenie danych osobowych

Tworzymy Twoje Dane Osobowe (np. zapisy Twoich interakcji z nami).

 

Tworzymy również dane osobowe o Tobie w pewnych okolicznościach, takich jak zapisy Twoich interakcji z nami. Możemy także łączyć Dane osobowe z dowolnych naszych Witryn, aplikacji, produktów lub usług, także wtedy, gdy dane te są gromadzone z różnych urządzeń lub źródeł.


(D) Kategorie przetwarzanych przez nas danych osobowych


Podsumowanie – Kategorie przetwarzanych przez nas danych osobowych

Przetwarzamy: Twoje dane osobowe (np. imię i nazwisko); Twoje dane kontaktowe (np. Twój adres); zapisy ankiet lub testów, w których bierzesz udział; dane demograficzne (np. Twój wiek); dzienniki gości na naszych terenach; zapisy Twoich zgód; szczegóły płatności (np. adres rozliczeniowy); informacje o naszych Witrynach i aplikacjach (np. typ urządzenia, z którego korzystasz); dane Twojego pracodawcy (w stosownych przypadkach); informacje o Twoich interakcjach z naszymi treściami lub reklamami; oraz wszelkie poglądy i opinie, które nam przekazujesz.

 

Przetwarzamy następujące kategorie danych osobowych o Tobie:

  • Dane osobowe: imiona); preferowana nazwa; i sfotografować.
  • Szczegóły kontaktu: Korespondencję; adres wysyłki; numer telefonu; adres e-mail; dane Osobistych Asystentów, jeśli ma to zastosowanie; szczegóły aplikacji komunikatora; szczegóły wiadomości online; i szczegóły w mediach społecznościowych.
  • Korespondencja: zapisy i kopie twojej korespondencji, jeśli skontaktujesz się z nami.
  • Informacje demograficzne: płeć; data urodzenia / wiek; narodowość; pozdrowienie; tytuł; i preferencje językowe.
  • Dzienniki gości: zapisy wizyt w naszych siedzibach.
  • Zapisy zgód: zapisy wszelkich udzielonych przez państwa zgód, wraz z datą i godziną, sposobem wyrażenia zgody oraz wszelkimi powiązanymi informacjami (np. przedmiotem zgody).
  • Szczegóły zakupu: ewidencja zakupów i cen; oraz nazwę odbiorcy, adres, numer telefonu kontaktowego i adres e-mail.
  • Szczegóły płatności: zapisy faktur; zapisy płatności; Adres rozliczeniowy; metoda płatności; numer rachunku bankowego lub numer karty kredytowej; imię i nazwisko posiadacza karty lub konta; dane dotyczące bezpieczeństwa karty lub konta; data ważności karty; Data Ważności Karty; szczegóły BACS; szczegóły SWIFT; dane IBAN; wielkość płatności; termin płatności; i zapisy czeków.
  • Dane dotyczące sprzętu, witryn i aplikacji: dane operacyjne i diagnostyczne dotyczące sprzętu Aroma360®; rodzaj urządzenia; system operacyjny; typ przeglądarki; ustawienia wyszukiwarki; Adres IP; ustawienia języka; daty i godziny łączenia się z Stroną; Statystyki użytkowania aplikacji; Ustawienia aplikacji; daty i godziny łączenia się z Aplikacją; dane lokalizacji; oraz inne informacje techniczne dotyczące komunikacji (niektóre z nich mogą stanowić Dane Osobowe); szczegóły rejestracji; nazwa użytkownika; hasło; dane logowania bezpieczeństwa; dane dotyczące użytkowania; i zbiorcze informacje statystyczne.
  • Dane pracodawcy: gdy kontaktujesz się z nami jako pracownik strony trzeciej; oraz nazwę, adres, numer telefonu i adres e-mail twojego pracodawcy, w odpowiednim zakresie.
  • Dane dotyczące treści i reklam: zapisy Twoich interakcji z naszymi reklamami i treściami online, zapisy reklam i treści wyświetlanych na stronach lub ekranach aplikacji wyświetlanych Tobie oraz wszelkie interakcje, jakie mogłeś mieć z takimi treściami lub reklamami (np. najechanie myszką, kliknięcia myszą, wszelkie formularze, które kompletne w całości lub w części) oraz wszelkie interakcje z ekranem dotykowym.
  • Dane plików cookie: zbieramy informacje przez pliki cookies i podobne technologie. Więcej informacji znajdziesz w naszym Polityka plików cookie i pikseli.
  • Informacja bezpieczeństwa: twoje hasło(a); szczegóły próby logowania; ustawienia bezpieczeństwa; i inne informacje związane z bezpieczeństwem.
  • Poglądy i opinie: wszelkie poglądy i opinie, które zdecydujesz się nam przesłać lub publikować o nas publicznie na platformach mediów społecznościowych.


(E) Wrażliwe dane osobowe


Podsumowanie – wrażliwe dane osobowe

Nie staramy się gromadzić ani w żaden inny sposób przetwarzać wrażliwych danych osobowych. Jeżeli musimy przetwarzać wrażliwe dane osobowe w uzasadnionym celu, robimy to zgodnie z obowiązującym prawem.


Nie staramy się gromadzić ani w inny sposób przetwarzać wrażliwych danych osobowych w ramach zwykłej działalności. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu konieczne staje się przetwarzanie wrażliwych danych osobowych, opieramy się na jednej z następujących podstaw prawnych:

  • Zgodność z obowiązującym prawem: Możemy przetwarzać Twoje wrażliwe dane osobowe, jeśli przetwarzanie jest wymagane lub dozwolone przez obowiązujące prawo (np. w celu spełnienia naszych obowiązków w zakresie raportowania różnorodności);
  • Wykrywanie i zapobieganie przestępczości: Możemy przetwarzać Twoje wrażliwe dane osobowe, jeżeli przetwarzanie jest niezbędne do wykrycia przestępstwa lub zapobiegania mu (np. zapobiegania oszustwom);
  • Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń prawnych: Możemy przetwarzać Twoje wrażliwe dane osobowe, jeżeli przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych; Lub
  • Zgoda: Możemy przetwarzać Twoje Wrażliwe Dane Osobowe, jeśli zgodnie z obowiązującym prawem uzyskaliśmy Twoją wyraźną zgodę przed Przetwarzaniem Twoich Wrażliwych Danych Osobowych (ta podstawa prawna ma zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do Przetwarzania, które jest całkowicie dobrowolne – nie jest wykorzystywana do Przetwarzania jest to w jakikolwiek sposób konieczne lub obowiązkowe).


O ile wyraźnie tego nie zażądamy, prosimy o nieprzekazywanie nam żadnych wrażliwych danych osobowych (np. informacji związanych z pochodzeniem rasowym lub etnicznym, opiniami politycznymi, religią lub innymi przekonaniami, stanem zdrowia, danymi biometrycznymi lub cechami genetycznymi, przeszłością kryminalną lub związkami zawodowymi) członkostwo) do nas.

Jeśli przekazujesz nam Wrażliwe Dane Osobowe, musisz upewnić się, że ujawnienie nam takich danych jest zgodne z prawem, a także musisz upewnić się, że do Przetwarzania Wrażliwych Danych Osobowych ma zastosowanie ważna podstawa prawna.


(F) Cele Przetwarzania i podstawy prawne Przetwarzania


Podsumowanie – Cele Przetwarzania i podstawy prawne Przetwarzania

Przetwarzamy dane osobowe w następujących celach: udostępnianie Państwu naszych Witryn, aplikacji, produktów i usług; prowadzenie naszej działalności; komunikowanie się z Tobą; zarządzanie naszymi systemami informatycznymi; zdrowie i bezpieczeństwo; zarządzanie finansami; przeprowadzanie ankiet; zapewnienie bezpieczeństwa naszych obiektów i systemów; prowadzenie dochodzeń, jeżeli jest to konieczne; zgodność z obowiązującym prawem; ulepszanie naszych Stron, aplikacji, produktów i usług; zapobieganie oszustwom; ustalanie, dochodzenie i obrona roszczeń prawnych; oraz rekrutacja i podanie o pracę.


Cele, dla których Przetwarzamy kategorie Danych Osobowych określone w sekcji (D) powyżej, z zastrzeżeniem obowiązującego prawa, oraz podstawy prawne, na których dokonujemy takiego Przetwarzania, są następujące:


Cel przetwarzania

Kategorie Danych Osobowych

Podstawa prawna przetwarzania

·  Udostępnianie witryn, aplikacji, produktów i usług: udostępnianie naszych Witryn, aplikacji, produktów lub usług; dostarczanie artykułów promocyjnych na żądanie; oraz komunikowanie się z Tobą w związku z tymi Witrynami, aplikacjami, produktami lub usługami.

· Dane osobowe

· Szczegóły kontaktu

· Korespondencja

· Informacje demograficzne

· Zapisy zgód

· Szczegóły zakupu

· Szczegóły płatności

· Dane dotyczące sprzętu, witryn i aplikacji

· Dane pracodawcy

· Dane dotyczące treści i reklam

· Dane cookies

· Informacja bezpieczeństwa

· Poglądy i opinie

· Przetwarzanie jest niezbędne w związku z jakąkolwiek umową które zawarłeś z nami lub do podjęcia kroków przed zawarciem z nami umowy; Lub

· Mamy uzasadniony interes podczas Przetwarzania w celu udostępniania naszych Stron, Aplikacji, produktów lub usług (w zakresie, w jakim taki uzasadniony interes nie jest nadrzędny w stosunku do Twoich interesów, podstawowych praw lub wolności); Lub

· Uzyskaliśmy twoją uprzednią zgodę do Przetwarzania (ta podstawa prawna ma zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do Przetwarzania, które jest całkowicie dobrowolne – nie jest wykorzystywana do Przetwarzania, które jest w jakikolwiek sposób konieczne lub obowiązkowe).

Marketing bezpośredni: Jeśli jesteś już klientem Aroma360® (np. złożyłeś już u nas zamówienie), możemy wysyłać komunikaty marketingowe dotyczące usług lub produktów Aroma360®, chyba że zabrania tego obowiązujące prawo (lub jeśli nie wyraziłeś zgody).

· Dane osobowe

· Szczegóły kontaktu

· Korespondencja

· Informacje demograficzne

· Zapisy zgód

· Szczegóły zakupu

· Szczegóły płatności

· Dane dotyczące sprzętu, witryn i aplikacji

· Dane pracodawcy

· Dane dotyczące treści i reklam

· Dane cookies

· Informacja bezpieczeństwa

· Poglądy i opinie

· Przetwarzanie jest niezbędne w związku z jakąkolwiek umową które zawarłeś z nami lub do podjęcia kroków przed zawarciem z nami umowy; Lub

· Mamy uzasadniony interes podczas Przetwarzania w celu udostępniania naszych Stron, Aplikacji, produktów lub usług (w zakresie, w jakim taki uzasadniony interes nie jest nadrzędny w stosunku do Twoich interesów, podstawowych praw lub wolności); Lub

· Uzyskaliśmy twoją uprzednią zgodę do Przetwarzania (ta podstawa prawna ma zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do Przetwarzania, które jest całkowicie dobrowolne – nie jest wykorzystywana do Przetwarzania, które jest w jakikolwiek sposób konieczne lub obowiązkowe).

·  Prowadzenie naszej firmy: obsługę i zarządzanie naszymi Witrynami, naszymi aplikacjami, naszymi produktami i naszymi usługami; dostarczanie Ci treści; wyświetlanie reklam i innych informacji; komunikować się i wchodzić w interakcje z Tobą przez nasze Witryny, nasze aplikacje, nasze produkty lub nasze usługi; oraz powiadamianie Cię o zmianach w naszych Witrynach, naszych aplikacjach, naszych produktach lub naszych usługach.

· Dane osobowe

· Szczegóły kontaktu

· Korespondencja

· Zapisy zgód

· Szczegóły płatności

· Dane dotyczące sprzętu, witryn i aplikacji

· Dane dotyczące treści i reklam

· Dane cookies

· Informacja bezpieczeństwa

· Poglądy i opinie

· Przetwarzanie jest niezbędne w związku z jakąkolwiek umową które zawarłeś z nami lub do podjęcia kroków przed zawarciem z nami umowy; Lub

· Mamy uzasadniony interes podczas przetwarzania w celu prowadzenia naszej działalności (w zakresie, w jakim nadrzędny charakter wobec tego prawnie uzasadnionego interesu nie mają Twoje interesy, podstawowe prawa lub wolności); Lub

· Uzyskaliśmy twoją uprzednią zgodę do Przetwarzania (ta podstawa prawna ma zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do Przetwarzania, które jest całkowicie dobrowolne – nie jest wykorzystywana do Przetwarzania, które jest w jakikolwiek sposób konieczne lub obowiązkowe).

·  Planowanie: planowanie organizacyjne; planowanie sukcesji; dokonywanie zmian w charakterze i zakresie naszej działalności lub naszej działalności; fuzje, przejęcia, rozwiązania, podziały, likwidacje, sprzedaż aktywów, zbycia, reorganizacje i podobne ustalenia dotyczące struktury korporacyjnej.

· Dane osobowe

· Szczegóły kontaktu

· Szczegóły zawodowe

· Informacje demograficzne

· Dane dotyczące sprzętu, witryn i aplikacji

· Dane pracodawcy

· Dane dotyczące treści i reklam

· Poglądy i opinie

· Mamy uzasadniony interes podczas przetwarzania w celu planowania przyszłego funkcjonowania naszej działalności lub naszej działalności (w zakresie, w jakim nad uzasadnionym interesem nie mają nadrzędnego charakteru Twoje interesy, podstawowe prawa lub wolności).

·  Komunikacja i marketing: komunikować się z tobą przez jakikolwiek sposób (w tym przez e-mail, telefon, wiadomość tekstowa, media społecznościowe, poczta lub osobiście) w celu dostarczania aktualności i innych informacji, którymi możesz być zainteresowany, zawsze pod warunkiem uzyskania Twojej wcześniejszej zgody w zakresie wymaganym przez obowiązujące prawo; personalizowanie naszych Stron, produktów i usług dla Ciebie; w stosownych przypadkach utrzymywanie i aktualizowanie danych kontaktowych; uzyskanie Twojej wcześniejszej zgody, jeśli jest to wymagane; umożliwienie i zarejestrowanie Twojej decyzji o rezygnacji lub rezygnacji z subskrypcji, w stosownych przypadkach.

· Dane osobowe

· Szczegóły kontaktu

· Korespondencja

· Dane z ankiet i testów

· Informacje demograficzne

· Zapisy zgód

· Dane dotyczące sprzętu, witryn i aplikacji

· Dane dotyczące treści i reklam

· Dane cookies

· Poglądy i opinie

· Przetwarzanie jest niezbędne w związku z jakąkolwiek umową które zawarłeś z nami lub do podjęcia kroków przed zawarciem z nami umowy; Lub

· Mamy uzasadniony interes w ramach Przetwarzania w celu skontaktowania się z Tobą, zawsze z zastrzeżeniem przestrzegania obowiązującego prawa (w zakresie, w jakim nad prawnie uzasadnionym interesem nie mają nadrzędnego charakteru Twoje interesy, podstawowe prawa lub wolności); Lub

· Uzyskaliśmy twoją uprzednią zgodę do Przetwarzania (ta podstawa prawna ma zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do Przetwarzania, które jest całkowicie dobrowolne – nie jest wykorzystywana do Przetwarzania, które jest w jakikolwiek sposób konieczne lub obowiązkowe).

·  Komunikacja dotycząca bezpieczeństwa produktu: komunikację dotyczącą bezpieczeństwa produktów, w tym wycofywanie produktów i powiadomienia doradcze dotyczące bezpieczeństwa produktów.

· Dane osobowe

· Szczegóły kontaktu

· Szczegóły płatności

· Przetwarzanie jest niezbędne do wywiązanie się z obowiązku prawnego; Lub

· Mamy uzasadniony interes podczas Przetwarzania w celu zapewnienia bezpieczeństwa i prawidłowego korzystania z naszych produktów (w zakresie, w jakim nad uzasadnionym interesem nie mają nadrzędnego charakteru Twoje interesy, podstawowe prawa lub wolności).

·  Zarządzanie systemami informatycznymi: zarządzanie i obsługa naszych systemów komunikacyjnych, informatycznych i bezpieczeństwa; oraz audyty (w tym audyty bezpieczeństwa) i monitorowanie tych systemów.

· Dane osobowe

· Szczegóły kontaktu

· Szczegóły zawodowe

· Dane z ankiet i testów

· Informacje demograficzne

· Zapisy zgód

· Szczegóły płatności

· Dane dotyczące sprzętu, witryn i aplikacji

· Dane pracodawcy

· Dane dotyczące treści i reklam

· Dane cookies

· Informacja bezpieczeństwa

· Poglądy i opinie

· Przetwarzanie jest niezbędne do wywiązanie się z obowiązku prawnego; Lub

· Mamy uzasadniony interes podczas Przetwarzania w celu zarządzania i utrzymywania naszych systemów komunikacyjnych i informatycznych (w zakresie, w jakim nad takim prawnie uzasadnionym interesem nie mają nadrzędnego charakteru Twoje interesy, podstawowe prawa lub wolności).

·  Zdrowie i bezpieczeństwo: oceny i prowadzenie dokumentacji w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa; zapewnienie bezpiecznego środowiska w naszej siedzibie; oraz przestrzeganie powiązanych obowiązków prawnych.

· Dane osobowe

· Szczegóły kontaktu

· Korespondencja

· Dzienniki gości

· Przetwarzanie jest niezbędne do wywiązanie się z obowiązku prawnego; Lub

· Mamy uzasadniony interes w trakcie Przetwarzania w celu zapewnienia bezpiecznego środowiska w naszej siedzibie (w zakresie, w jakim nad takim prawnie uzasadnionym interesem nie mają nadrzędnego charakteru Twoje interesy, podstawowe prawa lub wolności); Lub

· Przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotne interesy jakiejkolwiek osoby.

·  Zarządzanie finansami: obroty; finanse; audyt korporacyjny; i zarządzanie dostawcami.

· Dane osobowe

· Szczegóły kontaktu

· Szczegóły płatności

· Mamy uzasadniony interes podczas Przetwarzania w celu zarządzania sprawami finansowymi naszej firmy i prowadzenia ich (w zakresie, w jakim nad takim prawnie uzasadnionym interesem nie mają nadrzędnego charakteru Twoje interesy, podstawowe prawa lub wolności); Lub

· Uzyskaliśmy twoją uprzednią zgodę do Przetwarzania (ta podstawa prawna ma zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do Przetwarzania, które jest całkowicie dobrowolne – nie jest wykorzystywana do Przetwarzania, które jest w jakikolwiek sposób konieczne lub obowiązkowe).

·  Ankiety: nawiązywanie z Tobą kontaktu w celu uzyskania Twoich poglądów na temat naszych Witryn, naszych aplikacji, naszych produktów lub usług.

· Dane osobowe

· Szczegóły kontaktu

· Korespondencja

· Dane z ankiet i testów

· Zapisy zgód

· Poglądy i opinie

· Mamy uzasadniony interes w przypadku Przetwarzania w celu prowadzenia ankiet, raportów satysfakcji i badań rynku (w zakresie, w jakim nad prawnie uzasadnionym interesem nie mają nadrzędnego charakteru Twoje interesy, podstawowe prawa lub wolności); Lub

· Uzyskaliśmy twoją uprzednią zgodę do Przetwarzania (ta podstawa prawna ma zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do Przetwarzania, które jest całkowicie dobrowolne – nie jest wykorzystywana do Przetwarzania, które jest w jakikolwiek sposób konieczne lub obowiązkowe).

·  Bezpieczeństwo: bezpieczeństwo fizyczne naszego lokalu (w tym zapisy wizyt w naszym lokalu); nagrania CCTV; oraz bezpieczeństwo elektroniczne (w tym dane logowania i dane dostępowe).

· Dane osobowe

· Szczegóły kontaktu

· Dzienniki gości

· Przetwarzanie jest niezbędne do wywiązanie się z obowiązku prawnego; Lub

· Mamy uzasadniony interes podczas Przetwarzania w celu zapewnienia bezpieczeństwa fizycznego i elektronicznego naszej działalności oraz naszych obiektów (w zakresie, w jakim nad takim prawnie uzasadnionym interesem nie mają nadrzędnego charakteru Twoje interesy, podstawowe prawa lub wolności).

·  Badania: wykrywanie, prowadzenie dochodzeń i zapobieganie naruszeniom polityki oraz przestępstwom, zgodnie z obowiązującym prawem.

Każda kategoria Danych osobowych określona w sekcji (D) powyżej, w zakresie niezbędnym w kontekście odpowiedniego obowiązku prawnego lub wymogów regulacyjnych lub wytycznych.

· Przetwarzanie jest niezbędne do wywiązanie się z obowiązku prawnego; Lub

· Mamy uzasadniony interes podczas Przetwarzania w celu wykrywania naruszeń naszych polityk i obowiązujących przepisów oraz ochrony przed nimi (w zakresie, w jakim taki prawnie uzasadniony interes nie jest nadrzędny w stosunku do Twoich interesów, podstawowych praw lub wolności).

·  Zgodność z prawem: zgodność z naszymi obowiązkami prawnymi i regulacyjnymi wynikającymi z obowiązującego prawa.

Każda kategoria Danych osobowych określona w sekcji (D) powyżej, w zakresie niezbędnym w kontekście odpowiedniego obowiązku prawnego lub wymogów regulacyjnych lub wytycznych.

· Przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z obowiązku prawnegow stosownych przypadkach; Lub

· Mamy uzasadniony interes podczas Przetwarzania w celu zapewnienia zgodności z wymogami regulacyjnymi lub wytycznymi (w zakresie, w jakim nad takim prawnie uzasadnionym interesem nie mają nadrzędnego charakteru Twoje interesy, podstawowe prawa lub wolności).

·  Udoskonalanie naszych witryn, aplikacji, produktów i usług: identyfikowanie problemów z naszymi Witrynami, naszymi aplikacjami, naszymi produktami lub naszymi usługami; planowanie ulepszeń naszych Stron, naszych aplikacji, naszych produktów lub naszych usług; i tworzenie nowych Witryn, aplikacji, produktów lub usług.

· Dane osobowe

· Szczegóły kontaktu

· Korespondencja

· Dane z ankiet i testów

· Informacje demograficzne

· Zapisy zgód

· Dane dotyczące sprzętu, witryn i aplikacji

· Dane dotyczące treści i reklam

· Poglądy i opinie

· Mamy uzasadniony interes podczas Przetwarzania w celu ulepszania naszych Stron, naszych aplikacji, naszych produktów lub naszych usług (w zakresie, w jakim taki uzasadniony interes nie jest nadrzędny w stosunku do Twoich interesów, podstawowych praw lub wolności); Lub

· Uzyskaliśmy twoją uprzednią zgodę do Przetwarzania (ta podstawa prawna ma zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do Przetwarzania, które jest całkowicie dobrowolne – nie jest wykorzystywana do Przetwarzania, które jest w jakikolwiek sposób konieczne lub obowiązkowe).

·  Zapobieganie oszustwom: Wykrywanie, zapobieganie i prowadzenie dochodzeń w sprawie oszustw.

Każda kategoria Danych osobowych określona w sekcji (D) powyżej, w zakresie niezbędnym w kontekście odpowiednich działań związanych z wykrywaniem oszustw, zapobieganiem im lub dochodzeniem.

· Przetwarzanie jest niezbędne do wywiązanie się z obowiązku prawnego (w szczególności w zakresie obowiązującego prawa pracy); Lub

· Mamy uzasadniony interes podczas przetwarzania w celu wykrywania oszustw i ochrony przed oszustwami (w zakresie, w jakim nad prawnie uzasadnionym interesem nie mają nadrzędnego charakteru Twoje interesy, podstawowe prawa lub wolności).

·  Ustalanie, dochodzenie i obrona roszczeń prawnych: zarządzanie roszczeniami prawnymi; ustalanie faktów i roszczeń, w tym gromadzenie, przeglądanie i przedstawianie dokumentów, faktów, dowodów i zeznań świadków; dochodzenie i obrona praw i roszczeń, w tym formalne postępowanie sądowe.


Każda kategoria Danych osobowych określona w sekcji (D) powyżej, w zakresie niezbędnym w kontekście odpowiedniego obowiązku prawnego lub wymogów regulacyjnych lub wytycznych.

· Przetwarzanie jest niezbędne do wywiązanie się z obowiązku prawnego;

· Mamy uzasadniony interes podczas Przetwarzania w celu ustalenia, wykonania lub obrony naszych praw (w zakresie, w jakim nad takim prawnie uzasadnionym interesem nie mają nadrzędnego charakteru Twoje interesy, podstawowe prawa lub wolności); Lub

· Przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

·  Rekrutacja i podanie o pracę: działalność rekrutacyjna; reklama stanowisk; czynności związane z wywiadami; analiza przydatności na dane stanowisko; zapisy decyzji o zatrudnieniu; szczegóły oferty; i szczegóły akceptacji.

· Dane osobowe

· Szczegóły kontaktu

· Korespondencja

· Szczegóły zawodowe

· Dane z ankiet i testów

· Informacje demograficzne

· Dzienniki gości

· Zapisy zgód

· Dane dotyczące sprzętu, witryn i aplikacji

· Dane pracodawcy

· Dane dotyczące treści i reklam

· Poglądy i opinie

· Przetwarzanie jest niezbędne do wywiązanie się z obowiązku prawnego (w szczególności w zakresie obowiązującego prawa pracy); Lub

· Mamy uzasadniony interes w zakresie przetwarzania Przetwarzania w celu prowadzenia działań rekrutacyjnych i obsługi aplikacji o pracę (w zakresie, w jakim nad prawnie uzasadnionym interesem nie mają nadrzędnego charakteru Twoje interesy, podstawowe prawa lub wolności); Lub

· Uzyskaliśmy twoją uprzednią zgodę do Przetwarzania (np. gdy jest to konieczne do celów kontroli rejestrów karnych, zgodnie z obowiązującym prawem).


(G) Ujawnianie Danych Osobowych osobom trzecim


Podsumowanie – Ujawnianie Danych Osobowych osobom trzecim

Możemy ujawniać Dane Osobowe: naszym spółkom zależnym i stowarzyszonym; zewnętrzni dostawcy usług; platformy stron trzecich; organy prawne i regulacyjne; nasi zewnętrzni doradcy; nasze procesory; każda strona, jeśli jest to konieczne w związku z postępowaniem sądowym; każdej stronie, jeśli jest to konieczne do prowadzenia dochodzeń, wykrywania przestępstw lub zapobiegania im; każdy nabywca naszej firmy; opinia publiczna (kiedy ujawniasz informacje do użytku publicznego, np. poprzez recenzję produktu); oraz wszelkich zewnętrznych dostawców reklam, wtyczek lub treści używanych w naszych Witrynach lub naszych aplikacjach.


Ujawniamy Dane Osobowe innym podmiotom w ramach grupy Aroma360®, w uzasadnionych celach biznesowych oraz w celu obsługi naszych Stron, Aplikacji, produktów lub usług na rzecz Ciebie, zgodnie z obowiązującym prawem. Ponadto ujawniamy Dane Osobowe:

  • ty i, w stosownych przypadkach, wyznaczeni przez Ciebie przedstawiciele;
  • dystrybutorzy zewnętrzni, za pośrednictwem których nabywają Państwo którykolwiek z naszych produktów lub usług;
  • księgowi, audytorzy, konsultanci, prawnicy i inni zewnętrzni profesjonalni doradcy Aroma360®, z zastrzeżeniem wiążących umownych zobowiązań dotyczących zachowania poufności;
  • zewnętrzne podmioty przetwarzające (takie jak dostawcy usług płatniczych, firmy spedycyjne itp.), zlokalizowane w dowolnym miejscu na świecie, z zastrzeżeniem wymagań określonych poniżej w niniejszej Sekcja (G);
  • publicznie, gdy ujawniasz dane osobowe do użytku publicznego (np. Twoja nazwa użytkownika może być wyświetlana wraz z recenzją produktu);
  • każda odpowiednia strona, organ regulacyjny, organ rządowy, organ ścigania lub sąd, w zakresie niezbędnym do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych;
  • każdą odpowiednią stronę, organ regulacyjny, organ rządowy, organ ścigania lub sąd w celu zapobiegania przestępstwom, prowadzenia dochodzeń w ich sprawie, ich wykrywania lub ścigania lub wykonywania kar karnych;
  • wszelkim odpowiednim zewnętrznym nabywcom lub następcom prawnym w przypadku sprzedaży lub przeniesienia przez nas całości lub dowolnej istotnej części naszej działalności lub aktywów (w tym w przypadku reorganizacji, rozwiązania lub likwidacji); I
  • każdemu odpowiedniemu dostawcy zewnętrznemu, w przypadku gdy nasze Witryny korzystają z reklam, wtyczek lub treści stron trzecich. Jeśli zdecydujesz się na interakcję z takimi reklamami, wtyczkami lub treściami, Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione odpowiedniemu dostawcy zewnętrznemu. Zalecamy zapoznanie się z polityką prywatności tej strony trzeciej przed interakcją z jej reklamami, wtyczkami lub treścią.

 

Jeżeli do przetwarzania Twoich danych osobowych zaangażujemy zewnętrznego podmiotu przetwarzającego, podmiot przetwarzający będzie podlegał wiążącym zobowiązaniom umownym do: (i) przetwarzania danych osobowych wyłącznie zgodnie z naszymi wcześniejszymi pisemnymi instrukcjami; oraz (ii) stosować środki mające na celu ochronę poufności i bezpieczeństwa Danych Osobowych; wraz z wszelkimi dodatkowymi wymogami wynikającymi z obowiązującego prawa.


(H) Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie

                                                        

Podsumowanie – Profilowanie

Dane Osobowe podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz Profilowaniu.

 

Przetwarzamy Dane Osobowe na potrzeby zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz Profilowania, które odbywa się w następujących celach:




Działalność

Logika działania

Konsekwencje dla Ciebie

Spersonalizowana reklama

Korzystamy z platform takich jak Google Ads i Facebook Ads, aby dostarczać spersonalizowane reklamy. Platformy te wykorzystują zagregowane i anonimowe dane, takie jak historia przeglądania i wzorce zakupów, w celu dostosowania reklam.


Ta aktywność może mieć wpływ na to, jakie reklamy będziesz widzieć.

Kampanie retargetingowe

Stosujemy anonimowe pliki cookie śledzące interakcje w witrynie, dzięki czemu możemy wyświetlać trafne reklamy w sieciach reklamowych.


Ta aktywność może oznaczać, że widzisz reklamy, które są dla Ciebie bardziej odpowiednie.

Automatyzacja marketingu e-mailowego

Korzystamy z platformy strony trzeciej w celu automatyzacji marketingu e-mailowego, umożliwiając nam wysyłanie spersonalizowanych treści i ofert w oparciu o interakcje użytkowników, takie jak wyświetlenia produktów lub działania koszyka.

Ta aktywność może oznaczać, że będziesz otrzymywać od nas bardziej odpowiednie e-maile w oparciu o Twoją aktywność na stronie.

Specjalne oferty

Wykorzystujemy zanonimizowane dane dotyczące zachowań i preferencji użytkowników w celu tworzenia spersonalizowanych ofert, takich jak ukierunkowane rabaty i promocje.


Ta czynność Profilowania może oznaczać, że otrzymujesz specjalne oferty i promocje, które nie są dostępne dla innych, oraz że inne osoby mogą otrzymać specjalne oferty i promocje, które nie są dostępne dla Ciebie.


(I) Międzynarodowy transfer danych osobowych


Podsumowanie – Międzynarodowy transfer danych osobowych

Przekazujemy Dane Osobowe odbiorcom w innych krajach. Jeżeli przekazujemy Dane Osobowe z Wielkiej Brytanii lub EOG do odbiorcy spoza Wielkiej Brytanii lub EOG (w zależności od przypadku), który nie znajduje się w odpowiedniej jurysdykcji, robimy to na podstawie standardowych klauzul umownych lub ich odpowiednika w Wielkiej Brytanii (tj. Międzynarodowa umowa o przekazywaniu danych w Wielkiej Brytanii / brytyjski dodatek do standardowych klauzul umownych).


Ze względu na międzynarodowy nze względu na naszą działalność możemy przekazywać Dane Osobowe w ramach grupy Aroma360® oraz stronom trzecim, jak wskazano w Sekcji (G) powyżej, w połączeniu z do celów określonych w niniejszym zawiadomieniu. Z tego powodu możemy przekazywać Dane osobowe do innych krajów, w których mogą obowiązywać inne przepisy i wymagania dotyczące zgodności z przepisami w zakresie ochrony danych niż te obowiązujące w kraju, w którym się znajdujesz.


Należy pamiętać, że w przypadku bezpośredniego przesyłania jakichkolwiek danych osobowych do dowolnego podmiotu Aroma360® podmiot mający siedzibę poza Wielką Brytanią lub EOG (w zależności od przypadku), nie ponosimy odpowiedzialności za przekazanie Twoich danych osobowych. Niemniej jednak będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe od momentu otrzymania tych danych, zgodnie z postanowieniami niniejszej Polityki.


(J) Ochrona danych

                                                        

Podsumowanie – Bezpieczeństwo danych

Wdrażamy odpowiednie techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa, aby chronić Twoje Dane Osobowe. Upewnij się, że wszelkie dane osobowe, które nam przesyłasz, są przesyłane w sposób bezpieczny.


Wdrożyliśmy odpowiednie techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa, mające na celu ochronę Twoich Danych Osobowych przed przypadkowym lub niezgodnym z prawem zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, nieuprawnionym dostępem oraz innymi niezgodnymi z prawem lub nieuprawnionymi formami Przetwarzania, zgodnie z obowiązującym prawem.


Ponieważ Internet jest systemem otwartym, przekazu informacji przez Internet nie jest całkowicie bezpieczny. Chociaż wdrożymy wszelkie uzasadnione środki w celu ochrony Twoich Danych Osobowych, nie możemy zagwarantować bezpieczeństwa Twoich danych przesyłanych do nas za pośrednictwem Internetu – jakakolwiek taka transmisja odbywa się na Twoje własne ryzyko i jesteś odpowiedzialny za zapewnienie, że wszelkie Dane Osobowe, które przesyłasz do nas jesteśmy wysyłani bezpiecznie.


(K) Dokładność danych

                                                        

Podsumowanie – Dokładność danych

Podejmujemy wszelkie uzasadnione kroki, aby zapewnić, że Twoje dane osobowe są dokładne i aktualne oraz że zostaną usunięte lub poprawione, jeśli dowiemy się o nieścisłościach.


Podejmujemy wszelkie uzasadnione kroki, aby zapewnić, że:

  • Twoje dane osobowe, które przetwarzamy, są dokładne i, w razie potrzeby, aktualizowane; I
  • wszelkie Twoje dane osobowe, które przetwarzamy, a które są niedokładne (biorąc pod uwagę cele, dla których są przetwarzane), zostaną niezwłocznie usunięte lub poprawione.


Od czasu do czasu możemy poprosić Cię o potwierdzenie dokładności Twoich danych osobowych.


(L) Minimalizacja danych

                                                        

Podsumowanie – Minimalizacja danych

Podejmujemy wszelkie uzasadnione kroki, aby ograniczyć ilość przetwarzanych przez nas Twoich Danych Osobowych do niezbędnego poziomu.


Podejmujemy wszelkie uzasadnione kroki, aby zapewnić, że przetwarzane przez nas Dane osobowe ograniczają się do Danych osobowych, które są w uzasadniony sposób niezbędne w związku z celami określonymi w niniejszej Polityce.


(M) Przechowywanie danych


Podsumowanie – Zatrzymywanie danych

Podejmujemy wszelkie uzasadnione kroki, aby zapewnić, że Twoje Dane Osobowe będą przechowywane tylko tak długo, jak są potrzebne w związku z celem zgodnym z prawem.


Przechowujemy dane osobowe tak długo, jak jest to konieczne do realizacji celów, dla których je zebraliśmy, w tym w celu spełnienia wszelkich wymogów prawnych, księgowych lub sprawozdawczych, ustalenia lub obrony roszczeń prawnych lub w celu zapobiegania oszustwom. Jeżeli nie mamy uzasadnionej potrzeby biznesowej przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy je lub zanonimizujemy, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład, ponieważ Twoje dane osobowe były przechowywane w archiwach kopii zapasowych), będziemy je bezpiecznie przechowywać danych osobowych i odizolować je od dalszego przetwarzania do czasu, aż będzie możliwe ich usunięcie.


(N) Twoje prawa


Podsumowanie – Twoje prawa

Z zastrzeżeniem obowiązującego prawa, może Ci przysługiwać szereg praw, w tym: prawo do nieudostępniania nam Twoich Danych Osobowych; prawo dostępu do swoich Danych Osobowych; prawo do żądania sprostowania nieścisłości; prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich Danych Osobowych; prawo do przeniesienia Twoich Danych Osobowych do innego Administratora; prawo do wycofania zgody; oraz prawo do wniesienia skargi do Organów Ochrony Danych. W niektórych przypadkach konieczne będzie przedstawienie dowodu tożsamości, zanim będziemy mogli skorzystać z tych praw.


Z zastrzeżeniem obowiązującego prawa, możesz mieć następujące prawa dotyczące przetwarzania Twoich odpowiednich danych osobowych:

  • prawo do nieudostępniania nam Twoich Danych Osobowych (należy jednak pamiętać, że nie będziemy w stanie zapewnić Ci pełnych korzyści z naszych Stron, Aplikacji, produktów lub usług, jeśli nie przekażesz nam swoich Danych Osobowych – np. bez niezbędnych danych możemy nie być w stanie przetworzyć Twoich żądań);
  • prawo do żądania dostępu do odpowiednich danych osobowych lub ich kopii, wraz z informacjami dotyczącymi charakteru, przetwarzania i ujawniania tych odpowiednich danych osobowych;
  • prawo do żądania sprostowania wszelkich nieścisłości w Twoich Istotnych Danych Osobowych;
  • prawo do żądania, z uzasadnionych powodów:
    • usunięcie odpowiednich danych osobowych; Lub
    • ograniczenie przetwarzania Twoich odpowiednich danych osobowych;
  • prawo do przekazania niektórych Istotnych Danych Osobowych innemu Administratorowi, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, w odpowiednim zakresie;
  • w przypadku gdy przetwarzamy Twoje Istotne Dane Osobowe na podstawie Twojej zgody, prawo do wycofania tej zgody (przy czym takie wycofanie nie ma wpływu na zgodność z prawem Przetwarzania dokonanego przed datą otrzymania powiadomienia o takim wycofaniu i nie ma wpływu na uniemożliwić Przetwarzanie Twoich Danych Osobowych w oparciu o inną dostępną podstawę prawną); I
  • prawo do składania skarg dotyczących przetwarzania Twoich istotnych danych osobowych do organu ochrony danych (tj. w przypadku Wielkiej Brytanii do Biura Komisarza ds. Informacji (https://ico.org.uk/) lub w odniesieniu do UE – organ ochrony danych państwa członkowskiego UE, w którym mieszkasz, pracujesz lub w którym doszło do zarzucanego naruszenia (lista znajduje się tutaj: https://edpb.europa.eu/about-edpb/about-edpb/members_en)).


[W&C: Należy pamiętać, że art. 21 ust. 4 RODO / RODO Wielkiej Brytanii wymaga, aby podstawy w poniższym polu zostały „wyraźnie podane do wiadomości osoby, której dane dotyczą i… przedstawione w sposób jasny i odrębny od wszelkich innych informacji”.]

 

Z zastrzeżeniem obowiązującego prawa, możesz mieć również następujące dodatkowe prawa dotyczące przetwarzania Twoich odpowiednich danych osobowych:

·       prawo do sprzeciwić się, z powodów związanych z Twoją szczególną sytuacją, przetwarzaniu Twoich istotnych danych osobowych przez nas lub w naszym imieniu, jeżeli takie przetwarzanie opiera się na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes publiczny) lub art. 6 ust. 1 lit. f ) (uzasadnione interesy) RODO / RODO Wielkiej Brytanii; I

·       prawo do sprzeciwić się przetwarzaniu Twoich odpowiednich danych osobowych przez nas lub w naszym imieniu do celów marketingu bezpośredniego.


Nie ma to wpływu na Twoje prawa ustawowe.


Aby skorzystać z jednego lub większej liczby tych praw lub zadać pytanie dotyczące tych praw lub jakichkolwiek innych postanowień niniejszej Informacji, bądź dotyczących przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych, prosimy skorzystać z danych kontaktowych podanych w sekcji (P) poniżej. Proszę to zanotować:

  • w niektórych przypadkach konieczne będzie przedstawienie dowodu tożsamości, zanim będziemy mogli skorzystać z tych praw; i
  • jeżeli Twoje żądanie wymaga ustalenia dodatkowych faktów (np. ustalenia, czy przetwarzanie jest niezgodne z obowiązującym prawem), rozpatrzymy Twoją prośbę w rozsądnym terminie, przed podjęciem decyzji, jakie działania podjąć.


(O) Marketing bezpośredni



Podsumowanie – Marketing bezpośredni

Przetwarzamy dane osobowe, aby kontaktować się z Tobą w sprawie informacji dotyczących Witryn, aplikacji, produktów lub usług, które mogą Cię zainteresować. W każdej chwili możesz bezpłatnie zrezygnować z subskrypcji.


Jeśli jesteś już klientem Aroma360® (np. złożyłeś już u nas zamówienie), możemy Przetwarzać pewne Dane Osobowe w celu wysyłania komunikatów marketingowych na temat usług lub produktów Aroma360®, chyba że jest to zabronione przez obowiązujące prawo (lub jeśli nie wyraziłeś zgody na na zewnątrz). W niektórych przypadkach możemy poprosić Cię o zgodę na przesyłanie Ci informacji promocyjnych i/lub marketingowych. Możemy również wykorzystywać informacje, które nam przekazujesz, a także informacje z innych produktów lub usług Aroma360®, takie jak korzystanie przez Ciebie ze strony internetowej i/lub aplikacji Aroma360®, w celu personalizacji reklam lub innych komunikatów odnoszących się do naszych usług i produkty, które mogą Cię zainteresować. Takie informacje dla zarejestrowanych użytkowników mogą obejmować dane zebrane podczas Twoich interakcji z naszymi witrynami lub aplikacjami, które są powiązane z Twoim kontem.


(P) Szczegóły kontrolerów


Podsumowanie – szczegóły kontrolerów

Istnieje kilka podmiotów Aroma360, które pełnią rolę Administratorów na potrzeby niniejszej Informacji o ochronie prywatności.


Na potrzeby niniejszego Powiadomienia właściwym administratorem jest:

 

Jednostka kontrolująca

Szczegóły kontaktu

Aroma360®, LLC

2058 Miami CT, Miami, Floryda 33127 USA

Wszelkie pytania lub komentarze dotyczące niniejszej Polityki lub praktyk dotyczących prywatności prosimy kierować na support@Aroma360.com. Możesz także napisać do nas pocztą na adres podany powyżej.


(Q) Przedstawiciele

                                                        

Podsumowanie – Przedstawiciele

Wyznaczyliśmy Przedstawiciela zgodnie z RODO / Przedstawiciele zgodnie z RODO i RODO Wielkiej Brytanii.

Każdy z administratorów mających siedzibę poza EOG i wymienionych w sekcji (P) powyżej wyznaczył support@Aroma360.com na swojego przedstawiciela w rozumieniu art. 27 RODO.

Każdy z administratorów mających siedzibę poza Wielką Brytanią i wymienionych w sekcji (P) powyżej wyznaczył support@Aroma360.com na swojego przedstawiciela do celów art. 27 brytyjskiego RODO.


(R)  Informacje dla mieszkańców Kalifornii


Podsumowanie – Informacje dla mieszkańców Kalifornii

W tej sekcji przedstawiono dodatkowe informacje wymagane przez kalifornijską ustawę o ochronie prywatności konsumentów, ze zmianami („CCPA”).


Zgodnie z kalifornijską ustawą o ochronie prywatności konsumentów („CCPA”), musimy ujawnić nasze praktyki dotyczące gromadzenia, wykorzystywania i ujawniania danych osobowych mieszkańców Kalifornii. Mieszkańcom Kalifornii przysługują także pewne prawa w odniesieniu do gromadzonych przez nas Danych osobowych na ich temat, obejmujące prawo dostępu, usuwania i poprawiania oraz prawo do wolności od dyskryminacji. Ta sekcja zawiera informacje wymagane przez ustawę CCPA i opisuje prawa przysługujące mieszkańcom Kalifornii. Opisujemy także metody, za pomocą których Mieszkaniec Kalifornii może korzystać z tych praw, a także niektóre ustawowe wyjątki, które mogą mieć zastosowanie.


Informacje wymagane przez ustawę CCPA są następujące:


  • Kategorie źródeł danych osobowych: Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat źródeł, z których możemy gromadzić lub uzyskiwać dane osobowe mieszkańców Kalifornii, prosimy zapoznać się z sekcją (B) (Zbieranie danych osobowych).
  • Gromadzenie danych osobowych: Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat kategorii danych osobowych, które możemy gromadzić na temat mieszkańców Kalifornii, prosimy zapoznać się z sekcją (D) (Kategorie przetwarzanych przez nas danych osobowych).
  • Wykorzystanie danych osobowych: Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat sposobu, w jaki możemy wykorzystywać dane osobowe mieszkańców Kalifornii, prosimy zapoznać się z sekcją (F) (Cele przetwarzania i podstawy prawne przetwarzania).
  • Gromadzenie i wykorzystywanie wrażliwych danych osobowych: Z zastrzeżeniem nielicznych wyjątków wyszczególnionych w Części (E) (Wrażliwe dane osobowe), nie staramy się gromadzić ani w żaden inny sposób przetwarzać Wrażliwych danych osobowych dotyczących mieszkańców Kalifornii ani nie wykorzystujemy ani nie ujawniamy Wrażliwych danych osobowych dotyczących mieszkańców Kalifornii.
  • Sprzedaż lub udostępnianie danych osobowych: Nie sprzedajemy żadnych danych osobowych stronom trzecim w rozumieniu definicji tego terminu zawartej w ustawie CCPA. Ponadto nie sprzedajemy danych osobowych osób nieletnich poniżej 16 roku życia. Ponadto nie udostępniamy żadnych danych osobowych stronom trzecim zgodnie z definicją tego terminu w ustawie CCPA (tj. na potrzeby wielokontekstowej reklamy behawioralnej).
  • Przechowywanie danych osobowych: Proszę zapoznać się z sekcją (M) (Przechowywanie danych), aby uzyskać szczegółowe informacje na temat naszych kryteriów określania czasu, przez jaki będziemy przechowywać Dane osobowe zebrane na temat mieszkańców Kalifornii.

Poniższa tabela przedstawia listę kategorii Danych osobowych, które mogliśmy zgromadzić na temat mieszkańców Kalifornii w ciągu ostatnich dwunastu (12) miesięcy, wraz z naszymi celami przetwarzania biznesowego i komercyjnego oraz kategoriami stron trzecich, którym mogą być udostępniane te Dane osobowe ujawnione.

Kategorie gromadzonych przez nas danych osobowych

Cele biznesowe lub komercyjne, dla których możemy wykorzystywać Twoje dane osobowe

Strony, którym mogą zostać ujawnione Dane Osobowe

Dane osobowe: imiona); preferowana nazwa; i sfotografować.


Szczegóły kontaktu: Korespondencję; adres wysyłki; numer telefonu; adres e-mail; dane Osobistych Asystentów, jeśli ma to zastosowanie; szczegóły aplikacji komunikatora; szczegóły wiadomości online; i szczegóły w mediach społecznościowych.

 

Korespondencja: zapisy i kopie twojej korespondencji, jeśli skontaktujesz się z nami.

 

Szczegóły zawodowe: Twoje CV; zapisy dotyczące Twojej wiedzy specjalistycznej; historia zawodowa; szczegóły ćwiczeń i szczegóły kwalifikacji; informacje o Twoim doświadczeniu; udział w spotkaniach, seminariach, radach doradczych i konferencjach; informacje o Twoich relacjach zawodowych z innymi osobami lub instytucjami; zdolności językowe; i inne umiejętności zawodowe.

 

Informacje demograficzne: płeć; data urodzenia / wiek; narodowość; pozdrowienie; tytuł; i preferencje językowe.

 

Dzienniki gości: zapisy wizyt w naszych siedzibach.

 

Zapisy zgód: zapisy wszelkich udzielonych przez państwa zgód, wraz z datą i godziną, sposobem wyrażenia zgody oraz wszelkimi powiązanymi informacjami (np. przedmiotem zgody).

 

Szczegóły zakupu: ewidencja zakupów i cen; oraz nazwę odbiorcy, adres, numer telefonu kontaktowego i adres e-mail.

 

Szczegóły płatności: zapisy faktur; zapisy płatności; Adres rozliczeniowy; metoda płatności; numer rachunku bankowego lub numer karty kredytowej; imię i nazwisko posiadacza karty lub konta; dane dotyczące bezpieczeństwa karty lub konta; data ważności karty; Data Ważności Karty; szczegóły BACS; szczegóły SWIFT; dane IBAN; wielkość płatności; termin płatności; i zapisy czeków.

 

Dane dotyczące sprzętu, witryn i aplikacji: dane operacyjne i diagnostyczne dotyczące sprzętu Aroma360®; rodzaj urządzenia; system operacyjny; typ przeglądarki; ustawienia wyszukiwarki; Adres IP; ustawienia języka; daty i godziny łączenia się z Stroną; Statystyki użytkowania aplikacji; Ustawienia aplikacji; daty i godziny łączenia się z Aplikacją; dane lokalizacji; oraz inne informacje techniczne dotyczące komunikacji (niektóre z nich mogą stanowić Dane Osobowe); szczegóły rejestracji; nazwa użytkownika; hasło; dane logowania bezpieczeństwa; dane dotyczące użytkowania; i zbiorcze informacje statystyczne.

 

Dane pracodawcy: gdy kontaktujesz się z nami jako pracownik strony trzeciej; oraz nazwę, adres, numer telefonu i adres e-mail twojego pracodawcy, w odpowiednim zakresie.

 

Dane dotyczące treści i reklam: zapisy Twoich interakcji z naszymi reklamami i treściami online, zapisy reklam i treści wyświetlanych na stronach lub ekranach aplikacji wyświetlanych Tobie oraz wszelkie interakcje, jakie mogłeś mieć z takimi treściami lub reklamami (np. najechanie myszką, kliknięcia myszą, wszelkie formularze, które kompletne w całości lub w części) oraz wszelkie interakcje z ekranem dotykowym.

 

Dane plików cookie: zbieramy informacje przez pliki cookies i podobne technologie.

 

Informacja bezpieczeństwa: twoje hasło(a); szczegóły próby logowania; ustawienia bezpieczeństwa; i inne informacje związane z bezpieczeństwem.

 

Poglądy i opinie: wszelkie poglądy i opinie, które zdecydujesz się nam przesłać lub publikować o nas publicznie na platformach mediów społecznościowych.

Wnioski: Wnioski wyciągnięte z powyższego, takie jak zainteresowania produktami i spostrzeżenia dotyczące zakupów.

Udostępnianie witryn, aplikacji, produktów i usług: udostępnianie naszych Witryn, aplikacji, produktów lub usług; dostarczanie artykułów promocyjnych na żądanie; oraz komunikowanie się z Tobą w związku z tymi Witrynami, aplikacjami, produktami lub usługami.

Prowadzenie naszej firmy: obsługę i zarządzanie naszymi Witrynami, naszymi aplikacjami, naszymi produktami i naszymi usługami; dostarczanie Ci treści; wyświetlanie reklam i innych informacji; komunikować się i wchodzić w interakcje z Tobą przez nasze Witryny, nasze aplikacje, nasze produkty lub nasze usługi; oraz powiadamianie Cię o zmianach w naszych Witrynach, naszych aplikacjach, naszych produktach lub naszych usługach.

Planowanie: planowanie organizacyjne; planowanie sukcesji; dokonywanie zmian w charakterze i zakresie naszej działalności lub naszej działalności; fuzje, przejęcia, rozwiązania, podziały, likwidacje, sprzedaż aktywów, zbycia, reorganizacje i podobne ustalenia dotyczące struktury korporacyjnej. 

Komunikacja i marketing: komunikować się z tobą przez jakikolwiek sposób (w tym przez e-mail, telefon, wiadomość tekstowa, media społecznościowe, poczta lub osobiście) w celu dostarczania aktualności i innych informacji, którymi możesz być zainteresowany, zawsze pod warunkiem uzyskania Twojej wcześniejszej zgody w zakresie wymaganym przez obowiązujące prawo; personalizowanie naszych Stron, produktów i usług dla Ciebie; w stosownych przypadkach utrzymywanie i aktualizowanie danych kontaktowych; uzyskanie Twojej wcześniejszej zgody, jeśli jest to wymagane; umożliwienie i zarejestrowanie Twojej decyzji o rezygnacji lub rezygnacji z subskrypcji, w stosownych przypadkach. 

Komunikacja dotycząca bezpieczeństwa produktu: komunikację dotyczącą bezpieczeństwa produktów, w tym wycofywanie produktów i powiadomienia doradcze dotyczące bezpieczeństwa produktów.

Zarządzanie systemami informatycznymi: zarządzanie i obsługa naszych systemów komunikacyjnych, informatycznych i bezpieczeństwa; oraz audyty (w tym audyty bezpieczeństwa) i monitorowanie tych systemów. 

Zdrowie i bezpieczeństwo: oceny i prowadzenie dokumentacji w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa; zapewnienie bezpiecznego środowiska w naszej siedzibie; oraz przestrzeganie powiązanych obowiązków prawnych.

Zarządzanie finansami: obroty; finanse; audyt korporacyjny; i zarządzanie dostawcami.

Ankiety: nawiązywanie z Tobą kontaktu w celu uzyskania Twoich poglądów na temat naszych Witryn, naszych aplikacji, naszych produktów lub usług.

Bezpieczeństwo: bezpieczeństwo fizyczne naszego lokalu (w tym zapisy wizyt w naszym lokalu) i bezpieczeństwo elektroniczne (m.in. zapisy logowania i dane dostępowe).

Badania: wykrywanie, prowadzenie dochodzeń i zapobieganie naruszeniom polityki oraz przestępstwom, zgodnie z obowiązującym prawem.

Zgodność z prawem: zgodność z naszymi obowiązkami prawnymi i regulacyjnymi wynikającymi z obowiązującego prawa.

Udoskonalanie naszych witryn, aplikacji, produktów i usług: identyfikowanie problemów z naszymi Witrynami, naszymi aplikacjami, naszymi produktami lub naszymi usługami; planowanie ulepszeń naszych Stron, naszych aplikacji, naszych produktów lub naszych usług; i tworzenie nowych Witryn, aplikacji, produktów lub usług.

Zapobieganie oszustwom: Wykrywanie, zapobieganie i prowadzenie dochodzeń w sprawie oszustw.

Ustalanie, dochodzenie i obrona roszczeń prawnych: zarządzanie roszczeniami prawnymi; ustalanie faktów i roszczeń, w tym gromadzenie, przeglądanie i przedstawianie dokumentów, faktów, dowodów i zeznań świadków; dochodzenie i obrona praw i roszczeń, w tym formalne postępowanie sądowe.

Rekrutacja i podanie o pracę: działalność rekrutacyjna; reklama stanowisk; czynności związane z wywiadami; analiza przydatności na dane stanowisko; zapisy decyzji o zatrudnieniu; szczegóły oferty; i szczegóły akceptacji.

Ty i, w stosownych przypadkach, wyznaczeni przez Ciebie przedstawiciele.


Dystrybutorzy zewnętrzni, za pośrednictwem których nabywasz którykolwiek z naszych produktów lub usług.


Księgowi, audytorzy, konsultanci, prawnicy i inni zewnętrzni profesjonalni doradcy Aroma360®, z zastrzeżeniem wiążących umownych zobowiązań dotyczących zachowania poufności.


Zewnętrzne podmioty przetwarzające (takie jak dostawcy usług płatniczych, firmy spedycyjne itp.), zlokalizowane w dowolnym miejscu na świecie, z zastrzeżeniem wymogów określonych w Sekcja (G).


Każda odpowiednia strona, organ regulacyjny, organ rządowy, organ ścigania lub sąd, w zakresie niezbędnym do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych.


Każda odpowiednia strona, organ regulacyjny, organ rządowy, organ ścigania lub sąd w celu zapobiegania przestępstwom, prowadzenia dochodzeń w ich sprawie, ich wykrywania lub ścigania lub wykonywania kar karnych.


Wszelkie odpowiednie zewnętrzne nabywcy lub następcy prawni, w przypadku sprzedaży lub przeniesienia przez nas całości lub dowolnej istotnej części naszej działalności lub aktywów (w tym w przypadku reorganizacji, rozwiązania lub likwidacji); oraz każdego odpowiedniego dostawcę zewnętrznego, w przypadku gdy nasze Witryny korzystają z reklam, wtyczek lub treści stron trzecich. Jeśli zdecydujesz się na interakcję z takimi reklamami, wtyczkami lub treściami, Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione odpowiedniemu dostawcy zewnętrznemu. Zalecamy zapoznanie się z polityką prywatności tej strony trzeciej przed interakcją z jej reklamami, wtyczkami lub treścią.


Strony trzecie, którym wyrażasz zgodę na udostępnianie swoich danych, na przykład serwisom społecznościowym lub badaczom akademickim. 


Podmioty rządowe lub inne strony trzecie ze względów prawnych, takich jak przestrzeganie prawa lub z innych powodów prawnych.



Jeśli jesteś mieszkańcem Kalifornii, ustawa CCPA przyznaje Ci następujące prawa dotyczące Twoich danych osobowych:

  • Dobrze wiedzieć: Mieszkańcy Kalifornii mają prawo zażądać od nas ujawnienia kategorii Danych osobowych, które na Twój temat gromadzimy, wykorzystujemy, ujawniamy lub sprzedajemy. Możesz także zażądać określonych danych osobowych, które zebraliśmy na Twój temat.
  • Prawo do żądania usunięcia danych osobowych: Mieszkańcy Kalifornii mają prawo zażądać usunięcia wszelkich danych osobowych, które zebraliśmy od Ciebie lub na Twój temat. Możemy jednak przechowywać Dane osobowe zgodnie z postanowieniami ustawy CCPA lub innego obowiązującego prawa, np. Dane osobowe wymagane do świadczenia naszych usług, w celu ochrony naszej firmy i systemów przed nieuczciwymi działaniami, w celu debugowania i identyfikowania błędów, które pogarszają istniejącą funkcjonalność, w celu zapewnienia zgodności z obowiązków prawnych, w celu spełnienia żądań organów ścigania w ramach zgodnego z prawem procesu, w celu badań naukowych lub historycznych, dla nas lub innych osób w celu korzystania z wolności słowa lub innych praw, lub dla naszych własnych celów wewnętrznych w uzasadniony sposób związanych z Twoją relacją z nami.
  • Prawo do poprawiania: Mieszkańcy Kalifornii mają prawo zażądać, abyśmy poprawili nieprawidłowe Dane osobowe, które przechowujemy na Twój temat, biorąc pod uwagę charakter Danych osobowych i charakter przetwarzania. Nie mamy jednak obowiązku zastosować się do prośby o sprostowanie, jeśli w dobrej wierze, w uzasadniony i udokumentowany sposób mamy przekonanie, że prośba jest oszukańcza lub stanowiąca nadużycie, lub jeśli na podstawie ogółu okoliczności ustaliliśmy, że kwestionowane Dane osobowe przechowywane przez nas są raczej dokładne niż niedokładne i dlatego nie wymagają korekty.
  • Prawo do rezygnacji: Mieszkańcy Kalifornii mają prawo zrezygnować ze sprzedaży lub udostępniania swoich danych osobowych na potrzeby wielokontekstowej reklamy behawioralnej. Nie sprzedajemy ani nie udostępniamy na potrzeby wielokontekstowej reklamy behawioralnej żadnych kategorii Danych osobowych, które gromadzimy na temat mieszkańców Kalifornii za pośrednictwem naszych Witryn, aplikacji, produktów lub usług – nie ma więc potrzeby korzystania z tych praw do rezygnacji.
  • Prawo do niedyskryminacji. Mieszkańcy Kalifornii mają prawo nie być dyskryminowani w związku z korzystaniem z praw wynikających z ustawy CCPA. Nie będziemy „dyskryminować” Cię za korzystanie z praw wynikających z ustawy CCPA, w rozumieniu tego terminu zdefiniowanego przez ustawę CCPA i jej przepisy wykonawcze.
  • Agent upoważniony. Zgodnie z umową CCPA możesz wyznaczyć upoważnionego agenta, który będzie składał wnioski o skorzystanie z Twoich praw w Twoim imieniu. Jeśli zdecydujesz się to zrobić, dla Twojego i naszego bezpieczeństwa będziemy wymagać od Twojego upoważnionego agenta dostarczenia nam podpisanego pozwolenia potwierdzającego, że jest on upoważniony do złożenia wniosku w Twoim imieniu. Zwracamy uwagę, że jeśli Twój upoważniony agent nie przedstawi dowodu, że został upoważniony do działania w Twoim imieniu, odrzucimy jego prośbę.

Aby skorzystać ze swoich praw wynikających z ustawy CCPA, prześlij swoją prośbę pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com. Ogólnie rzecz biorąc, aby zweryfikować Twoje prośby o skorzystanie z Twoich praw, porównamy posiadane przez nas dane osobowe na Twój temat z danymi osobowymi, o które poprosimy w trakcie przetwarzania Twojego żądania. Dane osobowe wymagane do weryfikacji mogą obejmować imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu lub adres pocztowy. Odpowiedź przekażemy w ciągu 45 dni od otrzymania możliwej do zweryfikowania prośby o rezydenta Kalifornii.

Zawiadomienie o zachętach finansowych: Możemy oferować różne zachęty finansowe. Na przykład możemy zapewniać zachęty klientom, którzy biorą udział w ankiecie lub przedstawiają referencje. Kiedy bierzesz udział w programie motywacyjnym finansowym, zbieramy od Ciebie Dane osobowe, takie jak identyfikatory (takie jak imię i nazwisko oraz adres e-mail) oraz informacje o Twoich doświadczeniach z korzystaniem z naszych produktów lub usług. Możesz zdecydować się na zachętę finansową, postępując zgodnie z dostarczonymi instrukcjami dotyczącymi rejestracji lub uczestnictwa, a w przypadku wszelkich bieżących korzyści możesz zrezygnować w dowolnym momencie, na przykład postępując zgodnie z instrukcjami rezygnacji z subskrypcji zawartymi w warunkach odpowiedniego programu lub kontaktując się z nami . W niektórych przypadkach możemy zapewnić dodatkowe warunki dotyczące zachęty finansowej, które przekażemy Ci podczas rejestracji. Wartość Twoich danych osobowych jest w uzasadniony sposób powiązana z wartością przedstawionej Ci oferty lub rabatu.

Kalifornijskie prawo „Świeć światłem”: Zgodnie z kalifornijskim prawem „Shine the Light” mieszkańcy Kalifornii mają prawo poprosić nas o powiadomienie opisujące, jakie kategorie danych osobowych Aroma360® udostępnia stronom trzecim lub podmiotom stowarzyszonym firmy w celach marketingu bezpośredniego tych osób trzecich lub podmiotów stowarzyszonych. Jednakże nie „udostępniamy” Twoich danych osobowych w rozumieniu, że termin ten definiuje prawo „Shine the Light”, więc nie ma potrzeby korzystania z tych praw.

Wskaźniki Twoich Praw: Ustawa CCPA wymaga od nas śledzenia i publikowania poniższych wskaźników za poprzedni rok kalendarzowy. Poniższe dane to nasze obliczenia od [X] do [X] i obejmują żądania od wszystkich osób w USA


Dobrze wiedzieć

Otrzymano: [X]

Spełnione: [x]

Odrzucono: [X]

Średni czas odpowiedzi: [X] dni

 

Prawo do usunięcia

Otrzymano: [X]

Spełnione: [x]

Odrzucono: [X]

Średni czas odpowiedzi: [X] dni

 

Prawo do rezygnacji ze sprzedaży

Nie sprzedajemy ani nie udostępniamy Twoich danych osobowych, ponieważ te warunki są stosowane w umowie CCPA.


  • Informacje dla mieszkańców Wirginii


Zgodnie z ustawą o ochronie danych konsumentów stanu Wirginia („VCDPA”), musimy ujawnić nasze praktyki dotyczące gromadzenia, wykorzystywania i ujawniania danych osobowych mieszkańców Wirginii („Konsumenci Wirginii”). Konsumentom z Wirginii przysługują także dodatkowe prawa w odniesieniu do gromadzonych przez nas danych osobowych na ich temat, obejmujące prawo dostępu, usuwania i poprawiania. Ta część naszej Polityki prywatności kieruje Cię do ujawnień wymaganych przez VCDPA i opisuje prawa przyznane konsumentom z Wirginii. Opisujemy także metody, za pomocą których Konsument z Wirginii może skorzystać z tych praw.

Wymagane ujawnienia vcdpa

  • Informacje na temat kategorii danych osobowych, które przetwarzamy (administrator), można znaleźć w części D niniejszej Polityki prywatności.
  • Opis celów przetwarzania danych osobowych znajduje się w Rozdziale F niniejszej Polityki Prywatności.
  • Informacje na temat kategorii danych osobowych, które udostępniamy stronom trzecim, można znaleźć w sekcji G niniejszej Polityki prywatności.
  • Kategorie stron trzecich, którym udostępniamy dane osobowe, można znaleźć w części R niniejszej Polityki prywatności.

 

Żądania konsumentów: Zgodnie z VCPDA jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych. Jeśli jesteś konsumentem z Wirginii, VCDPA przyznaje Ci następujące prawa dotyczące Twoich danych osobowych. Jeżeli nie będziemy w stanie uwierzytelnić Twojej prośby o skorzystanie z jednego lub więcej z tych praw, dokładając uzasadnionych pod względem handlowym wysiłków, możemy poprosić Cię o podanie dodatkowych informacji, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu lub adres pocztowy, w celu uwierzytelnienia Twojej prośby. Odpowiedź przekażemy w ciągu 45 dni od otrzymania możliwego do zweryfikowania żądania konsumenta.

Proces odwołania od odrzuconych żądań: Jeśli odmówimy podjęcia działań w związku z Twoją prośbą, powiadomimy Cię o tym w ciągu 45 dni od otrzymania Twojej prośby. Jeżeli odmówimy podjęcia działań w związku z Twoim żądaniem, możesz złożyć odwołanie w ciągu 30 dni od otrzymania takiego powiadomienia. Możesz złożyć odwołanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: support@Aroma360.com. W ciągu 60 dni od otrzymania odwołania poinformujemy Cię na piśmie o wszelkich działaniach podjętych lub niepodjętych w odpowiedzi na odwołanie, łącznie z pisemnym wyjaśnieniem powodów decyzji. Jeżeli Twoje odwołanie zostanie odrzucone, udostępnimy Ci mechanizm internetowy, jeśli będzie dostępny, lub inną metodę, za pomocą której będziesz mógł skontaktować się z Prokuratorem Generalnym Wirginii w celu złożenia skargi.

Aby skorzystać ze swoich praw wynikających z VCDPA, postępuj zgodnie z instrukcjami opisanymi w tej sekcji:

  • Prawo dostępu do danych osobowych: Virginia Konsumenci mają prawo potwierdzić, czy przetwarzamy ich dane osobowe i uzyskać dostęp do takich danych osobowych. Weryfikowalne prośby konsumentów o potwierdzenie i dostęp można składać pocztą elektroniczną pod adresem support@Aroma360.com.
  • Prawo do poprawiania danych osobowych: Virginia Konsumenci mają prawo do poprawiania nieścisłości w danych osobowych konsumenta, biorąc pod uwagę charakter danych osobowych i cele przetwarzania danych osobowych konsumenta. Możliwe do zweryfikowania prośby konsumentów o poprawienie można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.
  • Prawo do usunięcia danych osobowych: Konsumenci z Wirginii mają prawo usunąć dane osobowe dostarczone przez konsumenta lub uzyskane na jego temat. Możliwe do zweryfikowania prośby konsumentów o usunięcie można przesyłać pocztą elektroniczną na support@Aroma360.com.
  • Prawo do przenoszenia danych: Konsumenci z Wirginii mają prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych, które konsument nam wcześniej przekazał, w przenośnym i, o ile jest to technicznie wykonalne, łatwo nadającym się do użycia formacie, który umożliwia konsumentowi przesłanie danych innemu administratorowi bez przeszkód, jeżeli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany. Sprawdzalne wnioski konsumentów o przeniesienie danych można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.

Prawo do rezygnacji: Virginia Consumers mają prawo zrezygnować z przetwarzania danych osobowych do celów (i) reklamy ukierunkowanej, (ii) sprzedaży danych osobowych lub (iii) profilowania w związku z zautomatyzowanymi decyzjami, które wywołują prawne lub podobnie istotne skutki dotyczące konsument. Możliwe do zweryfikowania wnioski o rezygnację z umowy konsumenckiej można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.


(T)   Informacje dla mieszkańców Kolorado


Zgodnie z ustawą o ochronie prywatności stanu Kolorado („CPA”), my, administrator danych, musimy ujawnić nasze praktyki dotyczące gromadzenia, wykorzystywania i ujawniania danych osobowych mieszkańców Kolorado („Konsumenci w Kolorado”). Konsumentom z Kolorado przysługują również dodatkowe prawa w odniesieniu do gromadzonych przez nas danych osobowych na ich temat, które obejmują prawo dostępu, usuwania i poprawiania. Ta część naszej Polityki prywatności kieruje Cię do ujawnień wymaganych przez CPA i opisuje prawa przyznane konsumentom w Kolorado. Opisujemy również metody, za pomocą których konsument z Kolorado może skorzystać z tych praw.

Wymagane ujawnienia CPA

  • Informacje na temat kategorii danych osobowych, które przetwarzamy (administrator), można znaleźć w części D niniejszej Polityki prywatności.
  • Opis celów przetwarzania danych osobowych znajduje się w Rozdziale F niniejszej Polityki Prywatności.
  • Informacje na temat kategorii danych osobowych, które udostępniamy stronom trzecim, można znaleźć w sekcji G niniejszej Polityki prywatności.
  • Kategorie stron trzecich, którym udostępniamy dane osobowe, można znaleźć w części R niniejszej Polityki prywatności.


Żądania konsumentów: Zgodnie z ustawą CPA jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych. Jeśli jesteś konsumentem w Kolorado, CPA przyznaje Ci następujące prawa dotyczące Twoich danych osobowych. Jeśli nie będziemy w stanie uwierzytelnić Twojej prośby o skorzystanie z jednego lub więcej z tych praw, dokładając uzasadnionych pod względem handlowym wysiłków, możemy poprosić Cię o podanie dodatkowych informacji, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu lub adres pocztowy, w celu uwierzytelnienia Twojej prośby. Odpowiedź przekażemy w ciągu 45 dni od otrzymania możliwego do zweryfikowania żądania konsumenta.

Proces odwołania od odrzuconych żądań: Jeśli odmówimy podjęcia działań w związku z Twoją prośbą, powiadomimy Cię o tym w ciągu 45 dni od otrzymania Twojej prośby. Jeżeli odmówimy podjęcia działań w związku z Twoim żądaniem, możesz złożyć odwołanie w ciągu 30 dni od otrzymania takiego powiadomienia. Możesz złożyć odwołanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: support@Aroma360.com. W ciągu 45 dni od otrzymania odwołania poinformujemy Cię na piśmie o wszelkich działaniach podjętych lub niepodjętych w odpowiedzi na odwołanie, łącznie z pisemnym wyjaśnieniem powodów decyzji. Jeśli Twoje odwołanie zostanie odrzucone, udostępnimy Ci mechanizm internetowy, jeśli będzie dostępny, lub inną metodę, za pomocą której będziesz mógł skontaktować się z Prokuratorem Generalnym Kolorado w celu złożenia skargi.

Aby skorzystać z praw wynikających z CPA, postępuj zgodnie z instrukcjami opisanymi w tej sekcji:

  • Prawo dostępu do danych osobowych: Konsumenci w Kolorado mają prawo sprawdzić, czy przetwarzamy ich dane osobowe, oraz uzyskać dostęp do takich danych osobowych. Weryfikowalne prośby konsumentów o potwierdzenie i dostęp można przesyłać pocztą elektroniczną na support@Aroma360.com.
  • Prawo do poprawiania danych osobowych: Kolorado Konsumenci mają prawo do poprawiania nieścisłości w danych osobowych konsumenta, biorąc pod uwagę charakter danych osobowych i cele przetwarzania danych osobowych konsumenta. Możliwe do zweryfikowania prośby konsumentów o poprawienie można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com
  • Prawo do usunięcia danych osobowych: Konsumenci w Kolorado mają prawo usunąć dane osobowe dostarczone przez konsumenta lub uzyskane na jego temat. Możliwe do zweryfikowania prośby konsumentów o usunięcie można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.
  • Prawo do przenoszenia danych: Konsumenci w Kolorado mają prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych, które konsument nam wcześniej przekazał, w przenośnym i, o ile jest to technicznie wykonalne, łatwo nadającym się do użycia formacie, który umożliwia konsumentowi przesłanie danych innemu administratorowi bez przeszkód, jeżeli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany. Sprawdzalne wnioski konsumentów o przeniesienie danych można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.
  • Prawo do rezygnacji: Konsumenci w Kolorado mają prawo zrezygnować z przetwarzania danych osobowych do celów (i) reklamy ukierunkowanej, (ii) sprzedaży danych osobowych lub (iii) profilowania w związku z zautomatyzowanymi decyzjami, które wywołują prawne lub podobnie istotne skutki dotyczące konsument. Możliwe do zweryfikowania wnioski o rezygnację z umowy konsumenckiej można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.


Agent upoważniony. Zgodnie z CPA możesz wyznaczyć upoważnionego agenta, który będzie składał wnioski o skorzystanie z Twoich praw w Twoim imieniu. Jeśli zdecydujesz się to zrobić, dla Twojego i naszego bezpieczeństwa będziemy wymagać od Twojego upoważnionego agenta dostarczenia nam podpisanego pozwolenia potwierdzającego, że jest on upoważniony do złożenia wniosku w Twoim imieniu. Zwracamy uwagę, że jeśli Twój upoważniony agent nie przedstawi dowodu, że został upoważniony do działania w Twoim imieniu, odrzucimy jego prośbę.


(U)   Informacje dla mieszkańców Connecticut


Zgodnie z ustawą o ochronie danych stanu Connecticut („CTDPA”), my, administrator danych, musimy ujawnić nasze praktyki dotyczące gromadzenia, wykorzystywania i ujawniania danych osobowych mieszkańców Connecticut („Konsumenci Connecticut”). Konsumentom stanu Connecticut przysługują również dodatkowe prawa w odniesieniu do gromadzonych przez nas danych osobowych na ich temat, obejmujące prawo dostępu, usuwania i poprawiania. Ta część naszej Polityki prywatności kieruje Cię do ujawnień wymaganych przez ustawę CTDPA i opisuje prawa przyznane konsumentom Connecticut. Opisujemy również sposoby, za pomocą których Konsument stanu Connecticut może skorzystać z tych praw.

Wymagane ujawnienia ctdpa

  • Informacje na temat kategorii danych osobowych, które przetwarzamy (administrator), można znaleźć w części D niniejszej Polityki prywatności.
  • Opis celów przetwarzania danych osobowych znajduje się w Rozdziale F niniejszej Polityki Prywatności.
  • Informacje na temat kategorii danych osobowych, które udostępniamy stronom trzecim, można znaleźć w sekcji G niniejszej Polityki prywatności.
  • Kategorie stron trzecich, którym udostępniamy dane osobowe, można znaleźć w części R niniejszej Polityki prywatności.


Żądania konsumentów: Zgodnie z ustawą CTDPA jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych. Jeżeli jesteś Konsumentem stanu Connecticut, ustawa CTDPA przyznaje Ci następujące prawa dotyczące Twoich danych osobowych. Jeśli nie będziemy w stanie uwierzytelnić Twojej prośby o skorzystanie z jednego lub więcej z tych praw, dokładając uzasadnionych pod względem handlowym wysiłków, możemy poprosić Cię o podanie dodatkowych informacji, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu lub adres pocztowy, w celu uwierzytelnienia Twojej prośby. Odpowiedź przekażemy w ciągu 45 dni od otrzymania Twojej możliwej do zweryfikowania prośby.

Proces odwołania od odrzuconych żądań: Jeśli odmówimy podjęcia działań w związku z Twoją prośbą, powiadomimy Cię o tym w ciągu 45 dni od otrzymania Twojej prośby. Jeżeli odmówimy podjęcia działań w związku z Twoim żądaniem, możesz złożyć odwołanie w ciągu 30 dni od otrzymania takiego powiadomienia. Możesz złożyć odwołanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: support@Aroma360.com. W ciągu 60 dni od otrzymania odwołania poinformujemy Cię na piśmie o wszelkich działaniach podjętych lub niepodjętych w odpowiedzi na odwołanie, wraz z pisemnym wyjaśnieniem powodów podjętych decyzji. Jeżeli Twoje odwołanie zostanie odrzucone, udostępnimy Ci mechanizm internetowy, jeśli będzie dostępny, lub inną metodę, za pomocą której będziesz mógł skontaktować się z Prokuratorem Generalnym Connecticut w celu złożenia skargi.

Aby skorzystać z praw wynikających z ustawy CTDPA, postępuj zgodnie z instrukcjami opisanymi w tej sekcji:

  • Prawo dostępu do danych osobowych: Konsumenci Connecticut mają prawo sprawdzić, czy przetwarzamy ich dane osobowe, oraz uzyskać dostęp do takich danych osobowych. Weryfikowalne prośby konsumentów o potwierdzenie i dostęp można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.
  • Prawo do poprawiania danych osobowych: Konsumenci Connecticut mają prawo do poprawiania nieścisłości w danych osobowych konsumenta, biorąc pod uwagę charakter danych osobowych i cele przetwarzania danych osobowych konsumenta. Możliwe do zweryfikowania żądania konsumentów dotyczące poprawienia można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: support@Aroma360.com.
  • Prawo do usunięcia danych osobowych: Konsumenci Connecticut mają prawo usunąć dane osobowe dostarczone przez konsumenta lub uzyskane na jego temat. Możliwe do zweryfikowania żądania konsumentów dotyczące usunięcia można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.
  • Prawo do przenoszenia danych: Konsumenci stanu Connecticut mają prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych, które konsument nam wcześniej przekazał, w przenośnym i, o ile jest to technicznie wykonalne, łatwo nadającym się do użycia formacie, który umożliwia konsumentowi przesłanie danych innemu administratorowi bez przeszkód, jeżeli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany. Sprawdzalne wnioski konsumentów o przeniesienie danych można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.
  • Prawo do rezygnacji: Konsumenci stanu Connecticut mają prawo zrezygnować z przetwarzania danych osobowych do celów (i) reklamy ukierunkowanej, (ii) sprzedaży danych osobowych lub (iii) profilowania w związku z podejmowanymi zautomatyzowanymi decyzjami, które wywołują prawne lub podobnie istotne skutki dotyczące konsument. Możliwe do zweryfikowania wnioski o rezygnację z umowy konsumenckiej można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.


Agent upoważniony. Zgodnie z ustawą CTDPA możesz wyznaczyć upoważnionego agenta, który będzie składał wnioski o skorzystanie z Twoich praw w Twoim imieniu. Jeśli zdecydujesz się to zrobić, dla Twojego i naszego bezpieczeństwa będziemy wymagać od Twojego upoważnionego agenta dostarczenia nam podpisanego pozwolenia potwierdzającego, że jest on upoważniony do złożenia wniosku w Twoim imieniu. Zwracamy uwagę, że jeśli Twój upoważniony agent nie przedstawi dowodu, że został upoważniony do działania w Twoim imieniu, odrzucimy jego prośbę.


(V)  Informacje dla mieszkańców Utah


Zgodnie z ustawą o ochronie prywatności konsumentów stanu Utah („UCPA”), my, administrator danych, musimy ujawnić nasze praktyki dotyczące gromadzenia, wykorzystywania i ujawniania danych osobowych mieszkańców stanu Utah („Konsumenci z Utah”). Konsumentom ze stanu Utah przysługują także dodatkowe prawa w odniesieniu do gromadzonych przez nas danych osobowych na ich temat, obejmujące prawo dostępu, usuwania i poprawiania. Ta część naszej Polityki prywatności kieruje Cię do ujawnień wymaganych przez ustawę UCPA i opisuje prawa przyznane konsumentom ze stanu Utah. Opisujemy także sposoby, za pomocą których Konsument ze stanu Utah może skorzystać z tych praw.

Wymagane ujawnienia ucpa

  • Informacje na temat kategorii danych osobowych, które przetwarzamy (administrator), można znaleźć w części D niniejszej Polityki prywatności.
  • Opis celów przetwarzania danych osobowych znajduje się w Rozdziale F niniejszej Polityki Prywatności.
  • Informacje na temat kategorii danych osobowych, które udostępniamy stronom trzecim, można znaleźć w sekcji G niniejszej Polityki prywatności.
  • Kategorie stron trzecich, którym udostępniamy dane osobowe, można znaleźć w części R niniejszej Polityki prywatności.


Żądania konsumentów: Zgodnie z ustawą UCPA jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych. Jeżeli jesteś konsumentem ze stanu Utah, ustawa UCPA przyznaje Ci następujące prawa dotyczące Twoich danych osobowych. Jeśli nie będziemy w stanie uwierzytelnić Twojej prośby o skorzystanie z jednego lub więcej z tych praw, dokładając uzasadnionych pod względem handlowym wysiłków, możemy poprosić Cię o podanie dodatkowych informacji, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu lub adres pocztowy, w celu uwierzytelnienia Twojej prośby. Odpowiedź przekażemy w ciągu 45 dni od otrzymania Twojej możliwej do zweryfikowania prośby.

Aby skorzystać ze swoich praw wynikających z ustawy UCPA, postępuj zgodnie z instrukcjami opisanymi w tej sekcji:

  • Prawo dostępu do danych osobowych: Konsumenci z Utah mają prawo sprawdzić, czy przetwarzamy ich dane osobowe, oraz uzyskać dostęp do takich danych osobowych. Weryfikowalne prośby konsumentów o potwierdzenie i dostęp można przesyłać pocztą elektroniczną na support@Aroma360.com.
  • Prawo do poprawiania danych osobowych: Utah Konsumenci mają prawo do poprawiania nieścisłości w danych osobowych konsumenta, biorąc pod uwagę charakter danych osobowych i cele przetwarzania danych osobowych konsumenta. Możliwe do zweryfikowania prośby konsumentów o poprawienie można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.
  • Prawo do usunięcia danych osobowych: Konsumenci ze stanu Utah mają prawo usunąć dane osobowe dostarczone przez konsumenta lub uzyskane na jego temat. Możliwe do zweryfikowania prośby konsumentów o usunięcie można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.
  • Prawo do przenoszenia danych: Konsumenci ze stanu Utah mają prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych, które konsument nam wcześniej przekazał, w przenośnym i, o ile jest to technicznie wykonalne, łatwo nadającym się do użycia formacie, który umożliwia konsumentowi przesłanie danych innemu administratorowi bez przeszkód, jeżeli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany. Sprawdzalne wnioski konsumentów o przeniesienie danych można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.
  • Prawo do rezygnacji: Konsumenci ze stanu Utah mają prawo zrezygnować z przetwarzania danych osobowych do celów (i) reklamy ukierunkowanej, (ii) sprzedaży danych osobowych lub (iii) profilowania w związku z podejmowanymi zautomatyzowanymi decyzjami, które wywołują skutki prawne lub podobnie istotne dotyczące konsument. Możliwe do zweryfikowania wnioski o rezygnację z umowy konsumenckiej można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: support@Aroma360.com.


Agent upoważniony. Zgodnie z umową UCPA możesz wyznaczyć upoważnionego agenta, który będzie składał wnioski o skorzystanie z Twoich praw w Twoim imieniu. Jeśli zdecydujesz się to zrobić, dla Twojego i naszego bezpieczeństwa będziemy wymagać od Twojego upoważnionego agenta dostarczenia nam podpisanego pozwolenia potwierdzającego, że jest on upoważniony do złożenia wniosku w Twoim imieniu. Zwracamy uwagę, że jeśli Twój upoważniony agent nie przedstawi dowodu, że został upoważniony do działania w Twoim imieniu, odrzucimy jego prośbę.


(W)  Prawa do prywatności w Nevadzie


Obecnie nie prowadzimy sprzedaży danych osobowych w rozumieniu obowiązującego prawa w Nevadzie.


(X) Definicje


  • Aplikacja” oznacza dowolną udostępnioną przez nas aplikację (w tym miejsce, w którym udostępniamy takie aplikacje). przez sklepach lub platformach handlowych stron trzecich lub w jakikolwiek inny sposób).


  • Odpowiednia jurysdykcja” oznacza jurysdykcję formalnie wyznaczoną przez Komisję Europejską jako zapewniającą odpowiedni poziom ochrony Danych Osobowych.


  • CCPA” oznacza kalifornijską ustawę o ochronie prywatności konsumentów, zmienioną kalifornijską ustawą o prawach do prywatności.


  • Ciastko” oznacza mały plik umieszczany na Twoim urządzeniu podczas odwiedzania strony internetowej (w tym naszych Witryn). W niniejszej Informacji odwołanie do „pliku cookie” obejmuje analogiczne technologie, takie jak piksele, sygnały nawigacyjne w sieci Web i przezroczyste pliki GIF. Więcej informacji na temat plików cookie i podobnych narzędzi znajdziesz w naszym Polityka plików cookie i pikseli.


  • Kontroler” oznacza podmiot decydujący o tym, jak i dlaczego Przetwarzane są Dane Osobowe. W wielu jurysdykcjach Administrator ponosi główną odpowiedzialność za przestrzeganie obowiązujących przepisów o ochronie danych.


  • Organ ochrony danych” oznacza niezależny organ publiczny, któremu prawnie powierzono nadzorowanie przestrzegania obowiązujących przepisów o ochronie danych.


  • EOG” oznacza Europejski Obszar Gospodarczy.


  • RODO” oznacza Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (UE) 2016/679.


  • Dane osobiste” oznacza informacje dotyczące jakiejkolwiek osoby fizycznej lub na podstawie których można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować daną osobę, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników umożliwiających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość tej osoby.


  • Informacje osobiste” oznacza informację, która identyfikuje, odnosi się, opisuje, można w uzasadniony sposób powiązać lub można w uzasadniony sposób powiązać, bezpośrednio lub pośrednio, z konkretnym konsumentem lub gospodarstwem domowym w Kalifornii.


  • Proces”, “Przetwarzanie" Lub "Obrobiony„oznacza wszelkie działania podejmowane z Danymi osobowymi w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, takie jak gromadzenie, nagrywanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptacja lub modyfikacja, odzyskiwanie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez transmisję, rozpowszechnianie lub udostępnianie w inny sposób, wyrównanie lub połączenie, ograniczenie, usunięcie lub zniszczenie.


  • Edytor” oznacza każdą osobę lub podmiot, który Przetwarza Dane Osobowe w imieniu Administratora (inny niż pracownicy Administratora).

 

  • Profilowy” oznacza dowolną formę zautomatyzowanego Przetwarzania Danych Osobowych, które polega na wykorzystaniu Danych Osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji , zainteresowania, wiarygodność, zachowanie, lokalizacja lub przemieszczanie się.


  • Istotne dane osobowe” oznacza Dane Osobowe, w odniesieniu do których jesteśmy Administratorem.


  • Wrażliwe dane osobowe” oznacza Dane osobowe dotyczące rasy lub pochodzenia etnicznego, poglądów politycznych, przekonań religijnych lub filozoficznych, członkostwa w związkach zawodowych, danych biometrycznych, zdrowia fizycznego lub psychicznego, życia seksualnego, wszelkich faktycznych lub domniemanych przestępstw lub kar, krajowego numeru identyfikacyjnego lub wszelkich innych informacji, które mogą są uważane za wrażliwe w świetle obowiązującego prawa.


  • Wrażliwe dane osobowe” to określony podzbiór Danych osobowych, który obejmuje określone identyfikatory rządowe (takie jak numery ubezpieczenia społecznego); numer logowania do konta, konta finansowego, karty debetowej lub karty kredytowej wraz z wymaganym kodem zabezpieczającym, hasłem lub danymi uwierzytelniającymi umożliwiającymi dostęp do konta; precyzyjna geolokalizacja; treść poczty, e-maili i wiadomości tekstowych; dane genetyczne; informacje biometryczne Przetwarzane w celu identyfikacji konsumenta; informacje dotyczące zdrowia konsumenta, jego życia seksualnego lub orientacji seksualnej; lub informacje na temat pochodzenia rasowego lub etnicznego, przekonań religijnych lub filozoficznych bądź przynależności do związków zawodowych.


  • Standardowe klauzule umowne” oznaczają szablonowe klauzule dotyczące przeniesienia przyjęte przez Komisję Europejską lub przyjęte przez Organ Ochrony Danych i zatwierdzone przez Komisję Europejską.


 

  • RODO w Wielkiej Brytanii” oznacza RODO, ponieważ stanowi część prawa obowiązującego w Wielkiej Brytanii na mocy sekcji 3 Ustawy o Unii Europejskiej (Wycofanie) z 2018 r. i Ustawy o ochronie danych z 2018 r., oraz w brzmieniu stosowanym i modyfikowanym przez Załącznik 2 do Ustawy o ochronie danych, prywatności i komunikacji elektronicznej (zmiany itp.) (wyjście z UE) Rozporządzenia 2019 (SI 2019/419) lub z okresowymi zmianami.


  • Międzynarodowa umowa o przekazywaniu danych w Wielkiej Brytanii” oznacza wzór umowy o przeniesieniu przyjęty przez Biuro Komisarza ds. Informacji Wielkiej Brytanii w dniu 21 marca 2022 r.